View Single Post
Sitat av Alge Vis innlegg
Som man sier, ingenting er så ille at det ikke er godt for noe... Kan alltids dra noe positivt ut av alt uansett hvor lite eller stort det måtte være
Vis hele sitatet...
Nettopp.

Sitat av fyrsteledd Vis innlegg
Ønsker deg masse lykke til!
Vis hele sitatet...
Tusen takk

Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Stå på med prosjektet og det andre. Vi ror jo i samme båt
Vis hele sitatet...
Ja, det er det jeg har prøvd å si ganske lenge.

Var å snakket med behandler i dag. Hun som prøver å få meg behandling i 3 mnd på paragraf 12 godkjent sted. Men problemet er at jeg har fått omgjort vedtak om elektronisk soning, etter en, eh, liten mail-episode. Så det er et race mot klokken; jeg vet ikke hvilket fengsel eller hvor lenge det er til jeg skal begynne å sone.

Hvordan finner jeg ut av dette?

Og får første LAR-medisin på mandag. Det blir digg. Blir pisseprøver fremover uansett hvilken vei ting går, så nå blir det clean machine. Så lenge jeg er i behandling, og ikke i fengsel, kan jeg i teorien jobbe hele døgnet om jeg føler for det og har krefter til det etterhvert. Og det er jo dødschill i behandling, masse søte damer som får betalt for å være hyggelig med deg.

Teorien bak det hele er at enda jeg ikke kommer til å kunne jobbe som jeg kan på speeden så er det mer hensiktsmessig å sikre at jeg er stabil hele tiden; ingen opp- og nedjusteringer definert av tilgang og "lyst på". Så lenge jeg holder meg profesjonell, rasjonell og "nøktern" vil alt det andre falle på plass.
Sist endret av Tøffetom; 16. januar 2020 kl. 20:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.