View Single Post
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av ganesh Vis innlegg
Hører jo på det men gidder ikke sette meg ned på kne og fore noen med teskje vist du forstår. Gidder bare ikke. Bry meg ikke heller...
Vis hele sitatet...
Jeg forstår at du ikke ønsker å svare for deg på en skikkelig måte, men hvis du ikke bryr deg, så skjønner jeg forsåvidt ikke hvorfor du fortsetter å diskutere.

Sitat av ganesh Vis innlegg
Her snakkes det jo bare om de negative.
Vis hele sitatet...
Denne tråden handler jo om de negative sidene, og de potensielle farene som enkelte individer er utsatt for. Det er dette som er temaet for debatten. I resten av rusmiddelforumet er det tusenvis av innlegg som tar for seg de utallige positive sidene.

Sitat av ganesh Vis innlegg
Er open minded og hører godt på det positive som det negative.
Vis hele sitatet...
Du gjør jo ikke det. Du forfekter et budskap om at man ikke skal informere om de negative sidene fordi dine (svært begrensede) personlige opplevelser ikke stemmer over ens med forholdene som blir presentert. Når du blir konfrontert på dette, velger du å overse store deler av argumentasjonen. Godt mulig du er "open minded", men du har ikke vist det så langt i debatten.

Sitat av ganesh Vis innlegg
Men synes det er rart at det skal bli så reagert så kraftig på fordi om jeg har positive erfaringer som ikke kan regnes med... herregud... Det er jo du som reagerer? Folk må jo for lov til og med to forskjellige ting? Eller er det bare en side som er fakta?
Vis hele sitatet...
Nå er det strengt tatt du som reagerte, ved å kalle utgangspunktet for debatten for piss. Men ja, jeg reagerer naturligvis tilbake. Det er det som kalles å diskutere. Det er heller ingen som har sagt at dine positive erfaringer ikke kan regnes med. Hvis du fortsatt tror det, så viser du at du virkelig ikke har skjønt bæret av det jeg har sagt.

Sitat av ganesh Vis innlegg
Vi kan her i dette landet si og mene hva man vill så lenge man ikke skader andre. All denne slettingen og av ting som blir sagt er vell heller bevis på begrenset virkelighetsbilde....
Vis hele sitatet...
Du kan mene og si hva du vil i Norge, men du kan ikke opprette hvilke tråder du vil på hvilke nettsteder du vil, og forvente at de skal få stå. Dette har ingenting med ytringsfrihet å gjøre i det hele tatt, og du har ikke blitt frarøvet noen rettigheter ved å få en tråd slettet. Du blir heller ikke sensurert her fordi du har kontroversielle meninger, så dette har ingenting med begrensede virkelighetsbilder å gjøre. Dette forumet modereres utifra visse standarder og regler. Når tråder og innlegg ikke lever opp til disse, så blir de slettet. Så enkelt er det.
Sist endret av mentalmelt; 24. januar 2012 kl. 22:03.