View Single Post
er egentlig ingen pilleknasker, har ikke vanka noe særlig i miljø hvor det har vært vanlig - men jeg fikk tak i et par E for noen helger siden. husker ikke hva slags type han sa det var, men de var hvite (litt gråspettede) i fargen, og det eneste symbolet jeg kunne se på dem var en prikk på den ene siden. kompisen som jeg fikk dem av skrøyt i alle fall noe jævlig av dem.

testa to stykker en lørdag mens jeg var litt redusert i formen fra et par dager med moderat festing (med "moderat" mener jeg at jeg hadde både sovet og spist i løpet av de dagene det sto på, og hadde ikke drukket så utrolig mye).

uansett, fikk ikke noe særlig utav det, noen milde synsforstyrrelser, litt ekstra fascinert av blinkende lys og sånt, men ikke noe mer. følte absolutt ingen trang til å danse eller bevege meg i det hele tatt tok riktignok en gåtur som varte i over en time mens jeg tok et par runder rundt byen og så på det fulle folket, men når jeg begynte å fryse dro jeg bare hjem istedet for å dra på noen utesteder (følte meg litt nervøs, men det var ikke så veldig ubehagelig). I det hele tatt vil jeg si at det minna mistenkelig mye om en mild speedrus.

det jeg lurer på er om noen kjenner til disse pillene, og om det i det hele tatt var E eller om det bare var amf i pilleform? disse ble anskaffet i bergen, forresten. jeg hadde forstått det slik at de fleste opplevde en veldig sterk rus den første gangen de testa E? opplevde ingen lykkefølelse overhodet, følte meg bare litt tom.. og empati var det ikke snakk om, de menneskene jeg møtte på betraktet jeg mer eller mindre som dyr. jeg innser at settingen sannsynligvis var helt feil, i og med at jeg bare lå på rommet og slappa av og så film når jeg knaska dem - men hvis omgivelsene har SÅ mye å si på rusen kan det ikke være så veldig kraftige saker.