View Single Post
Daw-G's Avatar
Trådstarter
62
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg tror ikke dere er så veldig uenig.
Den anonyme brukeren sier:
Att når det kommer til vold og overgrep så er det ikke å anse som tysting hvis man anmelder det.
Vis hele sitatet...
Skal det, hennes trygghet og livsglede er alt som gjelder for meg slik oppførsel er ikke greit og må få konsekvenser

Sitat av knert1 Vis innlegg
Sikter du til min spørrende kommentar?
Personlig har jeg ikke et problem med det, men det hender man må stille de riktige spørsmålene for at saken blir belyst mer. Uten et godt utgangspunkt har en diskusjon på et forum ikke noe for seg.

"Et par rolige pils" høres også ut som en heller optimistisk beskrivelse av kvelden. Generelt høres det rart ut for meg, men jeg kan sikkert ta en bolle om du baker

TS: At dere ringte politiet og det ble notert er jo et godt tegn og en god start. Anbefaler å dokumentere skader så fort som mulig om politiet ikke gjorde dette, for deretter å anmelde
Vis hele sitatet...
Skader er dokumentert og anmeldese av volden og anmeldes på at de stjal halskjedet hun fikk av sin mor, som har høy affeksjonsverdi i tillegg til økonomisk verdi

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Stå på TS å følg opp, ikke la dem slippe billig unna, anmeld anmeld anmeld, å la dævelskapet plages med byråkratiet det medfører.
Vis hele sitatet...
Overskriften var kanskje litt dum, men er bare et resultat av sinne pga situasjonen. Jeg kommer ikke til å lage bråk hjemme, blir vel heller når det har gått litt tid. De skal flytte i slutten av måneden og jeg vet hvor, så shit can happen om 6 til 12 måneder også. Kommer ikke til å drive med teite ting som mange av forslagene her er, selv om de er litt morsomme. Faktisk er de forslagene ganske simple i forhold til hva hun ble utsatt for. Hevn kommer, bare ikke akkurat nå. Hva det blir er ikke bestemt enda

Sitat av knert1 Vis innlegg
Hva tenker du denne jenta på 22år kan ha gjort for å selv være årsaken til at hun blir skallet ned av en mann som kunne vært faren hennes?
Vis hele sitatet...
Jeg er et vitne jo, jeg så hun ble skallet ned så jeg dro henne inn for å få henne i trygghet. Det er også min sak, og forholdet blir anmeldt i dag
Sist endret av Daw-G; 30. mars 2021 kl. 14:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.