View Single Post
Sitat av Huttetutta Vis innlegg
Det er flott at du har støttet søsteren din lenge nå. Å være i familie og så nært med en rusmisbruker er slitsomt og energikrevende. Ikke legg noe til rette for din søster ved å gi henne penger. Om du vil gi henne noe gi henne mat.

Jeg er ganske sikker på at hun ikke vil klare å se konsekvensen av sitt eget rusmisbruk før det begynner å gå utover henne selv, fks begynner å bli sliten av livet hun lever og andre problemer som følger med.

Nå kjenner ikke jeg hennes historie, men min start var bla av mange sviktende venner som utnyttet meg og plutselig ble jeg veldig ensom når jeg måtte si nei til å hjelpe enda mer. Naboen hadde rassia og noen dager senere gikk jeg opp for å høre om en bønne. Plutselig hadde jeg ihvertfall noen jeg kunne gå til. Nå var ikke disse så tunge rusmisbrukere og vi hadde det både morsomt og sosialt.
Poenget er; har du tenkt noe over hvorfor din søster henger med disse tafatte narkisene? Har hun noe annet å fylle livet med og har andre rusfrie å henge med? Prat litt med din søster. Ofte kommer man lenger med omsorg og omtanke enn rassia og trusler.
Hold oss oppdatert !
Vis hele sitatet...
har pratet mye med min søster og hjelpet henne på alle mulige måter , selvsagt aldri gitt henne penger men rett som det er kjøpt en gave og tatt henne med på turer osv. Hun har det bra sammens med familien sin men så får hun noen tekstmeldinger og blir borte noen dager å kommer hjem trist og utkjørt.
De narkisene driter jo i om dem ødelegger livet hennes ,
har spurt henne om hvorfor men hun svarer bare at hun vet ikke hva som skjer med henne når hun drar !

Jeg skulle liksom skjønt det hvis det var noen kjekke gutter men dette er slitne eldre narkomane som ikke har utseende med seg.

Jeg har brukt veldig mye av min tid på henne , hjelpet henne hver gang og alltid ordnet opp i rotet hennes , derfor har hun aldri fått noen ordentlige konsekvenser av russmisbruket sitt utenom at hun blir mentalt skakkskjørt..

Derfor tenkte jeg at hvis gun ble tatt av politiet så får henne kansje opp øynene sine

Sitat av SkittenKanyle Vis innlegg
Nja, det eneste du omtrent har lov til å gjøre er å løpe fra personen, med mindre du er sperret inne i et rom.
Vis hele sitatet...
tja kommer dem på døra mi og truer meg evnt med noen sinna sms eller tlf så har jeg rett til å forsvare gitt
Sist endret av SleggeFett; 7. februar 2014 kl. 10:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.