View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av SleggeFett Vis innlegg
Jeg har en søster som sliter med narkotika . , jeg vet hvor hun er å ruser seg ( hvem leilighet osv)

har Politiet Ressurser til å dra dit? hvis jeg ringer og tipser om narkotikamissbruk i leiligheten ?

Noen som har erfaringer ?
Vis hele sitatet...
Ja, GJØR DET, GJØR DET GJENNOMFØR DET!
Du kommer serriøst til å bli ansett av henne som det beste mennesket i verden etter at du har fått henne inn i systemet, hun kommer til å elske deg etter at hun har måttet sitte i et trangt rom på en tynn madrass med sånn "gymmadrasstrekk" som klistrer seg til ryggen i mange timer. Og etterpå må betale en bot eller kanskje måtte pisse på glass i månedsvis.

Sitat av SleggeFett Vis innlegg
Har selvsagt prøvd men det er noen narkomane gutter som har en slags makt over hun , så da er valget 1 ringe politiet 2. Banke dem opp.. noe jeg ikke vil da jeg ser helst at rullebladet mitt er rent.

Så ringer dem i morgen
Vis hele sitatet...
Jeg liker også hvordan du ser å banke opp de guttene som et reelt alternativ, men siden du har så ren en vandel så kan du ikke det, er vel LANGT bedre å påføre din søster det du selv frykter. HYKLER

Er du gammal egentlig? 14? Så vanvittig lite gjennomtenkt. Snakk med henne, hennes liv. Snakk med foreldre.

Det meste er egentlig bedre enn å ringe politiet.
Sist endret av Batabusa; 7. februar 2014 kl. 04:46.