Tråd: Oxy-rus
View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skyter ikke, skyter ingen verdens ting. Hater sprøyter.

Men, du mener at jeg skal bare ta en hel 10mg kapsel og se an formen etterhvert? Er smaken som baken ved sniffing?
Vis hele sitatet...
Litt seint svar, men jepp jeg mener det. Sniffing er ok i guess, det fungerer fortere, men dem har en høyere biotilgjengelighet oralt. Så med mindre du har spist masse mat så får du mer ut av det ved å spise dem. Det er jo ikke bra for nesa eller lungene å sniffe noe som helst og når det i tillegg er bedre funk ved å spise dem så har det veldig lite for seg å snorte dem faktisk (med mindre du har masse mat i magen som sagt)

Du vil sikkert trenge litt mer enn 10mg for å treffe "sweet spotten" men start med det å se an er mitt forslag. Du kan jo eventuelt redose med en liten liner om du merker ganske tidelig at 10mg er for lite, men gi det en time.

Sitat av Tarm Vis innlegg
For max euforia burte man røyke det på sølvpapir som ma gjør når man røyker heroin..
Vis hele sitatet...
Du sier det altså? På de fleste andre forumer jeg leser på så ler de av folk som røyker oxy... Ikke bare har det lavere biotilgjengelighet enn oralt, men folk påstår også at stoffet ikke tåler varmen på langt nær så godt som heroin så varmen ødelegger stoffet. Pluss du røyker jo en haug med "fillers" som potensielt er drit bad for lunger og det som er....

Men når det er sagt så har jeg aldri testet selv og er interessert i å høre hvorfor du mener det er bedre å røyke det enn å spise/snorte.
Sist endret av Alge; 20. juni 2019 kl. 23:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.