View Single Post
Hei og god kveld!

Jeg sitter her og venter på en kommende lsd-kveld og leker meg tankevis med litt hypotetiske morsomme muligheter å anvende dette på. Jeg forsøker å gjøre meg klokere på temaet via google, men stort sett alle svar gir meg flashback til yahoo-answers.

Jeg har erfaringen og kunnskapen jeg behøver for å gjennomføre en injeksjon, dette punktet er det ikke noe å skorte på. Derimot ønsker jeg å få drøftet et par andre hypotetiske punkter:

Injeksjon av sukker. Slik jeg forstår det skal det ikke være en akutt overhengende fare ved injeksjon av sukker i blodbanen. Dog skal jeg ikke si meg sikker. Jeg ønsker med dette å fordype meg litt mer i informasjonen som finnes rundt dette temaet.

Om dere har informasjon eller kan linke til seriøs informasjon ville jeg vært veldig takknemlig. Mine tanker rundt dette er mer konkret: jeg har lsd på sukkerbiter, og tenker på muligheten for å injisere dette. Jeg ønsker å lære mer om hvilke eventuelle reaksjoner man kan forvente, forhåndsregler, hva som skjer med kroppen ved injeksjon av sukker og slikt.

Enkelt og greit
LSD-en befinner seg på en sukkerbit. Kan denne løses opp i vann og injiseres uten å gi hverken midlertidige eller varige mèn?

Jeg takker med dette for tiden du har satt av til å lese dette. Takk.