View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Poenget mitt er att på det programmet foljeooolysningen brukte de nettopp en emf måler. De gikk 8m unna, og fikk intet utslag. Hvilket ikke stemmer med virkeligheten. Hvorfor gjør de det spør da jeg.
Vis hele sitatet...
Det relevante er jo kva måleområde det er snakk om. Eit måleinstrument som er laga for å detektere sterke felt (>1W/m^2) vil neppe få nevneverdig utslag når feltstyrken er ein tusandedel av det.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Radiobølger er i aller høyeste grad farlig om de har den rette frekvens. Det finnes våpen som bruker radiobølger.
Vis hele sitatet...
Så vidt vi veit er ikkje frekvensen avgjerande, men effekt. Høg effekt (titalls watt per kvadratmeter, eller ein million-milliard gongar sterkare enn 5G) vil gi oppvarming, som kan vere farleg. Eg har ikkje fått med meg forskning som tyder på at enkeltfrekvenser er spesielt farlege, med mindre det er snakk om ioniserande stråling. RF-våpen er og nærare science fiction enn realitet.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Kan du bevise for meg att radiobølger fra 5g ikke er skadelig? Det finnes ingen rapporter som kan stille garanti for dette.
Vis hele sitatet...
Nei. Og du kan heller ikkje motbevise at eg kan fly med å flakse med armane. Du kan heller ikkje motbevise at det to meter lange stuebordet mitt ikkje er kreftframkallande.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Det finnes derimot forskning som beviser att 5g påvirker cellene våres, men hvorvidt det er helseskadelig er omdiskutert.
Vis hele sitatet...
Vis til den forskinga då. Og forklar kva som er skilnaden på 5G, og andre radioteknologiar, som nyttar identiske frekvensband.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Bedrevitere vet så mye att det ikke er plass til ny informasjon.
Vis hele sitatet...
Uh. Fint forsøk på hersketeknikk. Eg er veldig åpen for ny kunnskap, men det vil ikkje sei at eg er ukritisk.