View Single Post
Så, poenget. Hvorfor styrtet (vi sier det var ) muslimske terrorister i WTC? Fordi de hater USA. Hvorfor? Fordi USA har startet mange kriger og vært med å lage ting vanskelig nedi i Midtøsten. Da er det deres problemt at folk styrter noe i hodet på dem, det var faen de som begynte.

Kan dere ikke bare akseptere fakta? 10,7 millioner ble drept, USA var involvert.

Neivel, om 20 år hater alle USA uansett. Det blir det nye Nazi-Tyskland, vent og se.
Vis hele sitatet...
Du nevner jo det som mest sannsynligvis er grunnen til at terroraksjonen oppstod! (Dog det er nok ikke de folka i WTC som drev jævelskap nede i midtøsten, og det er heller ikke de uskyldige som døde når USA kom som bedrev terror, begge parter har skittent mel...
Ingen har vel sagt noe imot at USA har oppført seg som noen berusede tullinger nede i midtøsten fra før av, men det støtter ikke opp konspirasjonsteorien din, det støtter opp den offisielle historien!

Fakta er akseptert, 10 millioner døde, USA er innblandet. Faktisk vil jeg påstå at tallet skulle vært mangedoblet, grunnet den usunne påvirkningen amerikanske matvaner har gjort her. Det har dog igjen, ingenting å gjøre med teorien din.

Om jeg hater USA om 20 år får bare gjenstå og se, men jeg tviler sterkt på at du har noe statistikk på din side som kraftig støtter opp om at flertallet vil gjøre det... Jeg tror ikke USA blir det neste nazi-tyskland, men det får da bare være min egen mening. Jeg hater jo allerede enkelte amerikanske organisasjoner, som RIAA, så de er godt på vei til å få meg til å hate dem alle sammen!