View Single Post
Minnene dine kommer aldri til å forsvinne, og det er vel og bra! Du vil vel ikke sitte med fortrengte minner helt til du bestemmer deg for å ta deg et glass eller to neste gang. Du sier jo selv at det var en dårlig periode i livet ditt, og det kan jeg lett fortelle deg at vi alle har.

Personlig har jeg mange dårlige minner fra fyllekuler der man snakker med feil folk og ender med dårlige situasjoner som gjør at som en i en "liten-mellomstor" by ikke føler seg velkommen utenfor husets 4 vegger.

Tingen jeg gjorde med mine skjeletter i skapet var å heve meg over de, det er jævlig tøft i begynnelsen, men øvelse gjør mester og plutselig er du oppe på hesten igjen. Hvis folk spør meg om en kveld jeg var helt på bærtur (hender jeg er det i disse dager også), smiler jeg av det hele og sier det var en litt feil dosert fyll som kicka assen min.

En annen ting er å bedrive noe som tar deg vekk om kveldene du kjenner på angsten, en hobby som får deg over på noe annet? Det er mange alternativer, for min del er det svært få jeg greier å holde meg til, men jeg har funnet ut at hvis jeg kan zone ut med drodling/grafisk og litt musikk på øret føler jeg meg mye bedre etterpå. Gaming var også en stor del av kveldsaktivitene mine når jeg hadde angst for å sove (når du bare ligger å ser flashbacks på alt det kjipe som har skjedd en). Det er jo mange musikere som bruker sine tidligere erfaringer i musikken de lager, i f.eks. tekstene. Anthony Kiedis fra Red Hot Chili Peppers hadde jo en ganske turbulent barndom, med mye drugs og kvinner, noe som reflekteres i musikken. Bruk hva du har, vi har alle en historie.

Uansett lykke til! Vi har alle vært der, og folk som ser ned på en som har vært på tur er ikke folk man trenger å bry seg om meningene til!