Tråd: Impulsiv sex
View Single Post
Masse impulsive jenter rundtom men dette setter et krav til deg selv. Ingen jenter har sex med deg først uten noe interaksjon først!

Å det med at det setter et krav til deg som mann først. For eks: krav 1. er du frem på når du først møter jenter.
Krav 2. Er du selvsikker/ tør å være flørtende/ Gir komplimanger. Krav 3. Stråler du impulsitet selv?

Jeg har selv hvert en player selv. Å har plukket damer men dette har ikke kommet av seg selv. Det krever at du stoler på deg selv . At du er selvsikker.

Får å få en en jente tent må du først ha klart å skjarmere henne. Å først da har du henne på kroken. Å da må du vidre virke intresant å hun må bli mer nysgjerrig på deg å førts etter dette kanskje du kan klare å tenne hen å gjør henne kåt på deg!

Å forvente at jenter skal være impulsive med deg går ikke. di blir ikke det av seg selv uten grunn.

Men vil du plukke opp damer for sex så setter dette krav til deg som gutt. Så krever det at du er å kan alle di tingene jeg skrev overher!

Jeg er selv nå i et forhold og forlovet i 5år. Og jeg må si at å være impulsiv i lag med dama mi gir meg mye mer en alle di one night standene jeg noen gang har hatt. Det er noe helt annet enn den typen sex. Å med noen som kjenner notene dine du demmes