View Single Post
Hei Olsen. Jeg er spilleavhengig selv, og det er noe jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å være resten av livet mitt. Jeg har tapt 1,8millioner på litt over en time. Noe av det første du bør gjøre er å kontakte Nav å be dem om gjeldsrådgivning, vil anbefale deg Sterkt å laste ned en app som heter 'Horde' her vil du da få oversikt over all gjelden du har til en hver tid. Bruker denne appen selv som en motivator på å bli kvitt ned gjeld. Hvis du er såpass ute å kjøre at du ikke klarer å bemanne ned gjelden så er noe av beste du kan gjøre å fortelle familien din om disse problemene, men det er opp til deg selv å bestemme dette. Jeg vet det du sitter med en enorm følelse av skam i deg. Men ja, gjør en del tiltak så du ikke har muligheten til å gamble, knekk i stykker alle kredittkort/bankkort, skaff deg visa electron, hold deg til kontanter en hver tid, er mye du kan gjøre. Regner med at du har sittet å gamblet på grunn av at du kjeder deg hjemme, har lite å finne på, lite venner. Finn deg en hobby du kan drive på med, få deg en støttekontakt gjennom fastlege.