View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei. Fordi premisset er uærleg. Eg kan ikkje kvantefysikk. Likevel tipper eg ein dags forberedelse hadde vore nok til å gi ein fysikkprofessor ei ukes arbeid med å tilbakevise påstandane eg skulle greid å komme med. Minst. Å skulle gjere det i sanntid, i munnleg form, er umulig.

Det er ein fundamental assymetri. Det er langt lettare å påstå noko enn å tilbakevise det. Tviler du? Motbevis at eg kan fly ved å flakse med armane! Lukke til!

NIST sin rapport er offentleg. Få vedkommande til å påpeike konkrete feil i den.
Vis hele sitatet...
Uærlig å diskutere på Skype ? Hæh? Og tviler nok på at han går inn på Kvantefysikk. Dessuten er det fullt lovlig å si "Jeg vet ikke, dette må jeg sjekke opp i" også komme tilbake til det i en ny runde.

Vedkommende har påpekt det mange ganger.

Her er en video hvor han påpeker hva som er feil i NIST's rapport:
https://www.c-span.org/video/?320748...eers-911-truth

Sitat av A-tillah Vis innlegg
Arkitekter tegner design. De regner ikke på fysikk eller hvilken bæreevne til materealer og strukturer som kreves. Det er det ingeniører og andre eksperter som tar seg av. Og på slike bygg nokså drevne sådan. Ikke er vel rivning med eksplosiver pensum i arkitektfaget heller såvidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
Såklart dette er ett samarbeid mellom flere personer, men alle er selvfølgelig fullt klar over materialene som blir brukt.

Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Om trumf kortet ditt er att du har funnet en bygnings-arkitekt som er kritisk til den offentlige rapporten, så er det sikkert ikke så vanskelig.

Tobakk industrien hadde noen leger de også som var villige til å si att sigaretter ikke var så ille.
Vis hele sitatet...
Så da stiller du opp ? Flotters! Pm meg.
Sist endret av Solarfields; 24. september 2018 kl. 16:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.