View Single Post
Hei, noen her som var på the Killers konserten i kveld?
Personlig syns jeg det var ganske dårlig planlagt mye av det, men når the Killers først ankom scenen var det rett og slett fantastisk! (bortsett fra ganske crappy lyd...)
Jeg sto i kø utenfor i en time før jeg slapp inn, dørene åpnet LENGE etter det sto de skulle, jeg hadde bare genser på pga. jeg visste jeg kom til å svette ihjel hvis jeg hadde det inne.
Inne var det komplett kaos, jeg kom meg nesten helt frem til scenen, og selv med bare genser så KOKTE JEG OPP. Var rett og slett glodvarmt, og det var ingen mulighet for meg som sto helt framme å komme meg gjennom 20000 folk i lokalet og stille meg i en 100m lang drikkekø, så jeg var dehydrert som bare det mot slutten, følte jeg skulle besvime.
Konserten skulle starte 19.30, men det var ikke før halv 9 tiden at oppvarmingsbandet kom (ble ikke så veldig godt mottatt egentlig), og etter de var det enda en lang ventetid før the Killers kom.
I arenaen (fremme ihvertfall), så brøyta fulle folk seg gjennom mengden, og jeg følte det var VELDIG nærme at det skulle bryte ut slåsskamper flere ganger. Kom svære fulle folk og dyttet meg vekk fra plassen min, og skjelte meg ut som bare det når jeg prøvde å komme meg frem igjen.
Var storfornøyd med Killers sin innsats, men fra telenor arena sin side var det ganske dårlig, etter konserten var ferdig var det flere timer lang busskø også.

Ikke missforstå, VELDIG bra konsert, men kjipt opplegg og lyd.
Noen andre som var der som har noen meninger om den?