View Single Post
Takker for alle tips og svar , og beklager sent svar ! Ja det var legen som nevnte det fordi han sa fylkeslegen hadde blitt strengere når det gjelder b preparater. Fint jeg har time til torsdag,så da blir det ikke noe spørring etter lyrica ivertfall. Og for å være helt ærlig så har jeg ikke "misbrukt" benzo for å ruse meg , og når jeg har en dag jeg bare skal være hjemme så tar jEg det ikk, men som alle vet så økes toleransen ganske fort, og når man da ikke får nok av legen så ja.. Men å trappe ned på sobril går ikke pga den korte halveringstiden og jeg har aldri i verden nok sobril til å gjøre det. Men er det noen som har trappet ned på diazepam? Har hørt at det ofte blir brukt, så tenkte å høre hva han har og si til at jeg kan få en plan på det i rundt 2 mnd? men har noen erfaring med neurontin? Merka at det ga ro i litt større dose og det skal visstnok ikke være like avhengighetsskapende son lyrica. Sann som det er nå klarer jeg ikke å dra på praksisen som jeg har et sted uten og ta noe..Skriver fra tlf, så blir nok litt rot.
Sist endret av jenspetter93; 22. mars 2015 kl. 19:57.