View Single Post
R.i.p 23.04.2021
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kvifor det? Det er fortsatt ulovleg, så tilgangen vert ikkje nødvendigvis mykje enklare - eller meir regulert (desverre).

Viare så vil truleg terskelen for å oppsøke hjelp verte lågare, og vi får håpe at hjelpetilboda får tilført delar av ressursane som i dag går til å springe etter narkomane. Det er ganske mange på rusfeltet som ser på det som eit løft i hjelpetiltaka.

Det er litt interessant å høre kvifor du meiner den vil skade deg.
Vis hele sitatet...
For min del så mener jeg at vis fks fengselstraff & bot blir fjernet og at dem tillbyr rehabilitering istedet så vil stoffer bli mye mer tilgjengelig og da kan fristelsene bli enda mer pågående en de hva en før. Da har man eller ikke den klassiske noia over seg,så man behøver og bekymre seg for politiet på samme måte. Det og være rusfri er noe jeg kjemper vær gang jeg våkner. Så ja... det er utrolig heavy for meg til en vær tid. Har vel mest noia for at narkotika skal bli mye mer tilgjengelig en før ,og at jeg da faller under for fristelsene. Jeg setter min familie høyere en rus! Og det at dem plages av det jeg har gjort hjemsøker meg vær eneste time 24/7

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Bra jobbet. Alltid respekt for folk som klarer å holde seg unna rus hvis det er ønsket.
Men er det fordi det er forbudt at du ikke ruser deg?

Hvis du har vært misbruker å klarer å holde deg clean, så er vel det din egen fortjeneste,
fordi du er flink og ikke pga. et forbud. Eller?
Vis hele sitatet...
For min familie sin skyld. Jeg orker ikke svikte dem lenger. De plages av det og da plages jeg også.
Sist endret av Tarm; 21. mars 2021 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.