View Single Post
Nå skal det sies at Thailandske damer er vel kjent for å manipulere vestlige mannfolk som ikke er spesielt attraktive. Endel av de som har vestlige kjærester har også thailandsk mann/barn som de beholder uten å si noe. Thailandske samfunnet er det i hele tatt fryktelig kynisk i å være hyggelige mot folk med penger.

Hvis jeg var deg ville jeg definitivt gått for det, thai-damer er generelt kule og morsomme. At hun har penger og god råd er et veldig godt tegn. Men, jeg ville også vært littegrann vàr på hva som skjedde. Pass på at du ikke blir brukt for statsborgerskapet ditt.. å ja, hvis du gifter deg med hu så gifter du deg med familien, ja. Der følger det forpliktelser med, og sånn er det bare. Det kommer aldri til å forventes at du hjelper til mer enn du kan, og de kommer ikke til å presse deg for penger, men det er forventet at du hjelper til.. onkel som trenger penger til reperasjon av bil, bror som trenger hjelp til å legge nytt tak etc.. sånn er det generelt i sør-øst Asia for alle som har penger, lokale eller inngifta utlendinger.
Sist endret av DumDiDum; 22. juni 2011 kl. 12:40.