View Single Post
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Du får noen til og gjøre det får deg, nærme umulig å bevise at det var deg vis du har bevis at du ikke var nærme huset når det skjedde
Vis hele sitatet...
Samme tenker jeg. Så lenge den gode hjelperen ikke blir tatt å tyster ser jeg virkelig ingen mulighet for å bli tatt såfremt det gjennomføres på en gjennomtenkt måte.
Der igjen hører vi, ihvertfall jeg, relativt sjeldent om påsatte branner. Jeg ville derfor unngått å etterlate bevis for en menneskelig ild påsettelse for alt det er verdt.
Jeg er neppe den første som leker med tanken og noe sier meg at mørketallene for påsatte branner er langt større en vi tror.

Sitat av magnet Vis innlegg
jeg skulle da bare ha vært jævlig klønete.

fyr i peisen når det blir litt kaldere, få det til å brenne utenfor, få panikk å spring ut, ring brannvesenet etter en kopp kaffe mens du nyter synet.

stearinlys i vinduet bak gardinene, eller nært veggen, mens du tar en runk ute i bilen. ring brannvesenet etter at satsen sitter på frontruta.

åsså føler du deg bare jævli dum å klønete til alle spørsmål som kommer.

drit i å tukle med elektriske greier. tipper de har sett endel teknisk utspekulerte planer.
selv om du kommer opp med noe jævlig smart er det sikkert bare et klassisk eksempel når teknikere kommer å ser over, et par lurespørsmål seinere så er du dømt for det.
Vis hele sitatet...
Mulig det hadde gått, men i gitte tilfelle ville en vell med høy sannsynlighet få regress fra forsikringsselskapet? ''Vedkommende har opptred uaktsomt'' osv?
Sist endret av random12345677; 16. september 2021 kl. 02:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.