View Single Post
Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Er jo det du gjør? Forsvarer en pedofil.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke sånn at selv om jeg kondemnerer selvjustis og vold så støtter jeg en person som har gjort jævligskap eller jævelskap generelt.

"Hvis du ikke er med oss, er du imot oss" er en jævlig ræva holdning som burde blitt lagt igjen på ungdomsskolen. Les litt om tribalisme, så lærer du fort hvorfor en sånn holdning kan være livsfarlig.

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Samfunn skal ordne opp ja, men når de får mindre straff en personer som pusher quantu med hash, da er det noe gærent!
Da må borgerne/samfunnet stå på. (Ja kanskje ikke en 17-åring, uansett om han virker mer oppegående rundt reflektering av livet en de fleste her på freak)
Vis hele sitatet...
Helt enig at strafferammene er helt på jordet og at politiet burde prioritere andre ting en hasj beslag, men det gjør det fortsatt ikke greit å straffe folk på egen akkord og ta loven i egne hender.
Det blir en slippery slope, hvor går grensa? Skal jeg gå og skyte naboen fordi han kjørte litt for fort forbi skolen?
litt satt på spissen, men håper du skjønner hva jeg mener.

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Samme som personen som lekker hvor alle pedofile bor.
Mener du også det er feil? Såfall er du fåtallet i Norge. Tufs.
Hvorfor vil ikke folk ha pedofile som naboer? Jo fordi de er redd for nye overgrep. Det betyr altså at nevnte pedofil/overgrepere får for liten straff for at de rehabiliteres.
Vis hele sitatet...
Igjen, hvor går grensa? At folk "har lyst til å vite" gjør det ikke noe mer riktig, selv om det virker sånn.
Hvis du mener noe må endres i Norge, så gjør du det med stemmeseddelen. Da må du sette deg inn i politikken og finne det partiet/lederen som samsvarer best med det du vil endre, og stemme på de. Sånn er det og bo i et sivilisert samfunn i den moderne verden, uansett hva din personlige mening er.

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Altså en pedofil skal slutte og tenke på yngre mennesker etter kun 3-10 år i fengsel? På lukka avdeling med andre overgreps dømte??
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør de nok ikke.
Jeg hadde ikke slutta og tenke på damer med store pupper, selv om det ble ulovlig.

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Si at de har fått straff er det dummeste.
Tenk på personen som går med angst hele livet da? Hvem mener du slapp billigst unna? Han ekle pedoen som fikk 3-6 år som er gjennomsnitt på overgreps dømming i Norge eller den stakkarslige personen som ble misbrukt da h*n følte seg trygg i sitt eget hjem/land? Som går med straff og tanker resten av livet sitt! Altså rundt 60 år blir det med straff for gjennomsnittlig offer for overgrep i Norge.
Jævlig morro sikkert!
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig så kommer en person som har blitt gjort overgrep på til å slite med det hele livet. Det er det null tvil om. Jeg er også enig i at straffen er altfor mild, og ville helst sett at pedofile fikk dødsstraff, men så bor jeg i samfunnet som kalles for Norge og må innrette meg deretter, og her er det desverre ulovlig med dødsstraff og selvjustis. Kanskje du heller skulle bodd i midøsten ett sted, mange land der selvjustis til og med er oppmuntret!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg syns det er til å spy av at dere stiller tvil til om han snakker sant bare fordi han ikke la ut om privatlivet og de personlige traumene til eksen sin i første post.

Som pårørende er det heller ikke naturlig å utlevere til andre og selvom man på et diskusjonsforum skal tåle å bli sagt i mot så skal man A. L. D. R. I TA OVERGREP USERIØST OG STILLE TVIL TIL HISTORIEN.
Vis hele sitatet...
men DU VOLDTOK jo MEG kl 22:10 den 3. Oktober 2008.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
A. L. D. R. I TA OVERGREP USERIØST OG STILLE TVIL TIL HISTORIEN.
Vis hele sitatet...
CALL THE POOOLEEEEES.


eller kan det tenkes at folk juger om alt mulig, og at man alltid skal stille spørsmål? At det er vanskelig for ofrene er det NULL tvil om, men vil du virkelig bo i et samfunn hvor alle tar hverandre "at face value"?


Tror du har godt av å slette alt av sosiale medier, for du virker som en person som er dritlett å manipulere, no offence.
Dette er holdninger som er dratt rett ut av twitterbrigaden som skriker om at alle menn skal drepes og alle hvite hater de med brunere hud.
Sist endret av Vasken; 2. november 2020 kl. 22:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.