View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Vist ting er så jøveligt sårt så er kanskje ikke ett åpent nettforum (spesielt freak) stedet å ta det opp på, også er jo ikke ts offer for den voldtekten det er snakk om engang. Videre så syns jeg Myoxocephalus kommer med nokså gode argumenter, les det en gang til å tenk litt over det. Uten at jeg skal sitte å si hva som er hva så må jeg si meg enig i at det er noe som skurrer litt og det burde man ha rett til å påpeke hvis man har grunn for det. Hvor flatt hadde ikke dette forumet blitt om alle skulle bli tatt på med silke hansker? Er ikke sånn at han sier at dette med 100% sikkerhet er løgn
hellet...
Vis hele sitatet...
Han ville ha svar på det med hansker og ikke en haug av angrep. Når man har blitt utsatt for overgrep eller er pårørende eller glad i noen som har så er hevn det mest rasjonelle som finnes. Jeg syns det er til å spy av at dere stiller tvil til om han snakker sant bare fordi han ikke la ut om privatlivet og de personlige traumene til eksen sin i første post. Husk at tråden skulle ikke engang handle om det men om hansker og spor og det er dere som fikk den til å handle om årsaken bak fjerningen og presset frem personlige ting.

Argumentene er ikke gode de er basert på hånlige antakelser og en ting er å tenke det men noe annet å skrive det for det er et hån mot alle andre ofre og pårørende. Det tar vanligvis mange år ofte et halvt eller helt liv før man klarer å snakke om et overgrep og Myoxblabla bidrar nå med å gjøre det enda mere vanskelig. Som pårørende er det heller ikke naturlig å utlevere til andre og selvom man på et diskusjonsforum skal tåle å bli sagt i mot så skal man A. L. D. R. I TA OVERGREP USERIØST OG STILLE TVIL TIL HISTORIEN. Det er ingenting som indikerer at ts lyver og om han så lyver så kan dere gi langt faen i å demonstrere for de som snakker om voldtekt enten de er ofre eller pårørende at de ikke skal det fordi de blir mistrodd med en gang uten grunn. Æsj og fy faen nå logger jeg av den dritten her hope in humanity forsvant med 2 millioner poeng der ass....