View Single Post
Har selv brukt latex-hansker for å ikke legge igjen fingeravtrykk, og mine erfaringer sier at det er trygt.

Det at du har fått traumer tilsier vel at du ikke føler deg helt komfortabel med det du har gjort. For mange år siden ble jeg truet med pistol, og de første nettene etter det bråvåknet jeg med mareritt om at han som truet meg stod over meg på soverommet. Jeg var egentlig ikke noe bekymret for at han skulle gjøre alvor av det, og fantes ikke redd. Likevel var det noe som hang i.

Tror det kan gå begge veier, altså bli enten verre eller bedre over tid. For min del gikk det heldigvis over etter bare noen netter. Jeg var forberedt på å ta kontakt med fastlege e.l. for å få hjelp om det ikke gikk over, det synes jeg også du bør tenke på.

Jeg presiserer at jeg på ingen måte synes det du har gjort er greit. Jeg gjorde også mye galt i samme retning på din alder, og det er ting jeg angrer på nå som jeg har blitt litt eldre og klokere.

Min anbefaling er å slutte med denne slags aktiviteter, men hvis du absolutt vil fortsette, mener jeg du bør være trygg om du bruker latex. Bruk kanskje arbeidshansker neste gang, da er du enda tryggere + du minimerer risikoen for å få avslørende sår på knokene.