View Single Post
Sitat av anonanon Vis innlegg
Jeg oppfatter meg selv som en normal herremann, med sunne holdninger ovenfor kvinner - men Jesus Kristus for en mentalgymnastisk øvelse du leverer her.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest igjennom brukerens svar flere ganger og det blir mer forvirrende hver gang om noe.

Det er en lukrativ jobb (implisitt årsaken til at norske prostituerte gjør det) noe som betyr at det er helt frivllig og et aktivt valg fra kvinnen. Men likevel er det mennenes feil at kvinnen blir offer, og deres ansvar. Horekunder kan være greie, men alle er voldelige og skal ha kamasutra-fetish-sex som kvinnen går med på frivilling, men det er mannens feil.

Vi har fått klarhet i at Voldtektsmenn, bakmenn, pedofile, horekunder .. Samme møkka - der brukeren er tilhenger av fysisk straff og gjerne utfører denne. Om vi ikke passer oss blir forumfriker lagt til på lista.

I norge forekommer det over 14.000 voldtekter, Kripos sier ca 2200 inkluder forsøk, voldtekt uten samleie m.fl.

'Organisasjonen Inte Din Hora er et nettverk av nordiske eskorter som forteller om sin hverdag som "frivillig" hore. Alle sammen forteller at de bruker sex som selvskade mot alvorlige traumer, angst, bipolar i maniske faser, tidligere opplevd overgrep osv.'
De horer seg altså ut som selvskading - dette er mannens feil.

Anektoder om lykkelige prostituerte som liker jobben sin er fåtallet så det regnes ikke. Derimot, en hun kjente i oppveksten som rota seg borti feil mann, regnes som godt eksempel.

En ting lurer jeg dog på - er det noen gang den prostituerte har skyld i å sette seg i en ubehagelig situasjon?

Utover det lurer jeg på om den anonyme brukeren bruker noe form for narkotika?