View Single Post
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Jeg har selv erfaring med korka histrioniske cluster B folk som ikke klarer å dy seg med de irrasjonelle, irrelevante og feilplasserte emosjonelle utbruddene sine.
Vis hele sitatet...
Ja. Det kan du si. Poenget mitt var bare at jeg synes det er for lite informasjon til å dra så irrasjonelle og irrelevante konklusjoner, som du gjør. Et glass om dagen, eller annenhver tror jeg de fleste er enige om at ikke er et problem. Men at damen vi diskuterer her er i mot det kan stamme fra mange andre årsaker en at hun er som beskrevet av deg.
Ikke alle damer er onde. Lykke til med neste.

Sitat av random67489 Vis innlegg
Jeg har korrigert deg tidligere i tråden men jeg skal gjøre det en gang til. Sist skrev du at min venn drakk en flaske vin hver kveld, jeg rettet på det. Og nå skriver du at det er et glass vin hver kveld. Du bommer fortsatt.
Vis hele sitatet...
Nå har du skrevet så mye forskjellig, fra et glass annenhver dag og 3-5 dager i uken, stort sett et glass, kanskje mer. Men poenget mitt hadde ingenting med mengden å gjøre uansett.
Sist endret av Lima; 17. juni 2019 kl. 19:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.