View Single Post
Sitat av Lima Vis innlegg
Og du antar at fyren som drikker et glass vin hver kveld er skinnhellig. Dama hans er bare en kontrollerende bitch, reagerer irrasjonelt og frekt helt uten grunn. Hvordan du kan anta dette er like merkelig for meg, som de som heller helt i den andre rettingen her.
Lite vits å diskutere frem å tilbake hva en har observert, basert løst på en reaksjon og mengde gitt av en part.
Vis hele sitatet...
Nå tar jeg så klart utgangspunkt i at observasjonene TS har gjort ikke er helt på jordet. Jeg er åpen for at kameraten er en tidligere alkoholiker som banker opp kona si hver eneste kveld etter ett (!) rødvinsglass, og at det derfor er helt naturlig at dama kommer inn i et rolig lag for å skjelle ut kjæresten sin etter noter uten et eneste argument eller kilder som ubderstøtter meningene hennes om hvor utrolig sinnsykt farlig et glass rødvin er foran kompisen hans. Det kan så klart hende hun vil skjule denne forferdelige konebankeren som kommer hjem etter jobb, lukter på rødvinskorken og klikker mongo og drikker til skoene ikke passer, men da er det fryktelig rart at hun insisterer på at en uskyldig tredjepart uten disse tilbøyelighetene som er invitert inn i deres hjem(!) skal se på at kompisen blir ydmyket, at festbremsen ydmyker seg selv og at gjesten som faktisk er invitert OGSÅ blir skjelt ut selv når han tilbyr seg å gå umidellbart for å la dem ordne opp.

Man kan stille opp alskens kontrafaktiske hypoteser om hva den forferdelig et-glass-til-maten-noen-ganger-i-uka-personen har gjort fordi man selv har erfaring med sånne folk, og vet du hva?
Jeg har selv erfaring med korka histrioniske cluster B folk som ikke klarer å dy seg med de irrasjonelle, irrelevante og feilplasserte emosjonelle utbruddene sine.

Hvis TS gir en sober beskrivelse av hva som har skjedd, og de andre observasjonene rundt kompisen hans som det faktisk bare er TS som kjenner godt av oss, tror jeg det er like sannsynlig med "sur kjerring" som "mann blir forferdelig menneske etter 1cl alkohol" alle dere andre som tilsynelatende har fått sommerjobb i actis får kose dere med det, og så håper jeg at relasjonen mellom kompis og kontrollfreak ordner seg.

Så tar vi en ny tråd når kompis har begynt å drikke pepsi max og mina gerhardseninkarnasjonen finner ut at aspartam er farlig lol
Sist endret av Våtfisk; 17. juni 2019 kl. 17:19.