View Single Post
Sitat av Lima Vis innlegg
Og du antar at fyren som drikker et glass vin hver kveld er skinnhellig. Dama hans er bare en kontrollerende bitch, reagerer irrasjonelt og frekt helt uten grunn. Hvordan du kan anta dette er like merkelig for meg, som de som heller helt i den andre rettingen her.
Lite vits å diskutere frem å tilbake hva en har observert, basert løst på en reaksjon og mengde gitt av en part.
Vis hele sitatet...

Jeg har korrigert deg tidligere i tråden men jeg skal gjøre det en gang til. Sist skrev du at min venn drakk en flaske vin hver kveld, jeg rettet på det. Og nå skriver du at det er et glass vin hver kveld. Du bommer fortsatt.

Det er ett glass vin annenhver dag.

Den påtvungne observasjonen viste jo begge sider. Når min venn ramset opp hva som ble konsumert i løpet av en uke var det ikke noe innsigelser på mengde eller frekvens fra festbremsen. Resultatet da ble jo at ikke bare var den svært begrensede mengde alkoholen et kjempeproblem ifølge festbremsen, men også frekvensen. Og ifølge festbremsen så var da min venn en alkoholiker og det skulle de "være åpne om".

@våtfisk nei har ikke snakket med noen av de etterpå, annet enn et par kjappe meldinger. Neste gang jeg skal snakke med min venn skal det ikke skje hjemme hos dem