View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er enig med den som skriver at du vet ingenting om hvordan kompisen din blir mot henne bak husets lukka dør, selvom det bare er et glass så det er en diskusjon du ikke burde ta part i. Nå er det en ny tråd her inne om kjærestevold i rus og jeg har selv vært gjennom det. Hadde han tatt bare to øl i sofaen etter jobb så knuste han tallerkenen i veggen og kalte meg udugelig bare fordi potetene måtte koke litt lenger. Andre beskrev han som en sympatisk og oppegående fyr så kameratene hans hatet meg når jeg nektet han å drikke med de for han var som jekyl n hide så fort han kom inn døra igjen hjemme. Jada jeg posta eksemplariske kjærestebilder på facebook og bortforklarte vektnedgang med medisiner, men kom av mistrivsel pga mishandling og trakassering. Men seff er det alltid offeret som er partypoopern og den det er noe galt med for å sette grenser! Idiota! Kjærestevold er vanligere enn man tror og 1 av 3 jenter har eller kommer til å oppleve det så ta å bruk huet litt før du kaller de kontrollfreaks og festbrems.
Vis hele sitatet...
Jeg liker at du bare antar at fyren som drikker et glass rødvin må være voldelig fordi noen andre oppfører seg irrasjonelt og regelrett frekt.

Det er en ting å "ta part" i diskusjonen, det andre er å bli overrasket av en eller anna fly forbanna person mot sin vilje når man ikke har gjort noe galt, spesielt når man har tilbudt seg å gå.
Kanskje du skal lese tråden på nytt?