View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
rus og barn hører ikke sammen. dere skylder barnet i magen å si ifra til lege. om det er misdannet eller skadet hjernen kan de følge opp ekstra. dere er i en høy risiko situasjon. barnevernet hjalp oss veldig siden jeg hadde en sprekk etter jeg ble far. mor har aldri rust seg. vi kontaktet bv selv. den dagen jeg følte meg frisk og ferdigbehandlet så vi fra og bv er ikke lengre i bildet. de har vært veldig greie å fulgt oss opp.

skal dere fortsette med rus og ikke engang ønsker å bli perfekte foreldre då anbefaler jeg å tenke adopsjon. alt jeg gjør er for å gjøre u urne glade og trygge.

samarbeider dere med bv og sier fra selv får dere stor respekt og riktig hjelp.dere kan kan få kurs som hjelper dere å bli gode foreldre å gjøre barnet trygt.

jeg går også på hormoner og det er ingen garanti for å bli steril. testo skulleværtbrukt som prevansjonfør,men altfor ustabile resultater.

ta tak i problemene deres om dere skal ha barn. verden trenger ikke fler skada barn.

sorry jeg høres store g ut, men ja, dere kan ha skadet barnet. og barnets beste kommer langt foran deres behov for å skjule uforsiktig rusbruk...