View Single Post
Jeg er helt enig i at det alkoholforbruket du skisserer er uproblematisk. Men jeg tror jeg ville vært litt forsiktig med å hoppe til konklusjoner angående motivet til denne personen. Det kan jo hende vedkommende har en bakgrunn som gjør at bekymringen helt reell, om aldri så ubegrunnet.

Uansett, hvis målet er å berolige en bekymret person, så er dette:

Sitat av random67489 Vis innlegg
Kjenner bare jeg føler det blir en måte å skape drama når det ikke finnes noe reelt å skape drama om.
Vis hele sitatet...
virker det mer som festbremsen bare forsøke å skape noe drama for å få et slags overtak.
Vis hele sitatet...
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Høres ikke bra ut med sånn dame. Sikkert sjalu siden han var besøk og ikke henne. Veit ikke. Damer kan reagere på mye rart å ta det ut på helt andre områder så ikke sikkert det er det hun egentlig er sur over. Hehe
Vis hele sitatet...
Sitat av random67489 Vis innlegg
Slik jeg ser det må det nesten være et slags kontrollbehov som ligger til grunn for all dramatikken.
Vis hele sitatet...
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Kontrollfreakere og manipulatorer kommer i alle farger og former, og de elsker å leve gjennom andre ved å micromanage dem. Forferdelig!
Vis hele sitatet...
du har det kanskje så bra at du bare må *ha* et problem, og gjerne et som får andre til å føle seg dårlig.
Vis hele sitatet...
Sitat av random67489 Vis innlegg
At det virker som det skal lages problemer av noe som ikke er et problem.
Vis hele sitatet...
... et utrolig dårlig utgangspunkt for å oppnå det.
Sist endret av *pi; 15. juni 2019 kl. 00:05.