View Single Post
Sitat av esselte12 Vis innlegg
Hei. Jeg har en utrolig bra fastlege som følger megg opp flere ganger i måneden pågrunn av en skade for en tid tilbake. Jeg har hatt så mye med han å gjøre at jeg nesten kjenner han nå. Bor på en liten plass

Men, jeg oppererte for trang forhud for mange mange år siden, å når det grodde så vokste det hud fast til penishodet, jeg har aldri brydd meg om det før den dag i dag. Jeg vil få skjært det løst. Syntes det blir litt ubehagelig å gå til fastlegen min angående det problemet. Har jeg noen andre alternativ?
Vis hele sitatet...
Du kan betale for en privat time et sted. Ikke bytt fastlege, det er ikke sikkert du får byttet tilbake.

Når det er sagt så vedder jeg på at legen har sett pinligere ting enn trang forhud. Bare bit tenna sammen og vær glad du ikke jevnlig trenger å klatre opp i en gynekologstol iført kun genser og sokker.

Sitat av esselte12 Vis innlegg
Hvordan gjør jeg det?
Vis hele sitatet...
Du ringer dem og bestiller time. Aleris eller Volvat, f eks. Google hva som finnes der du bor.
Sist endret av *pi; 2. juni 2019 kl. 12:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.