View Single Post
Lagde toro brownies med 4g lys og myk hasj, decarba i 30min på 110 grader og 30min i smør etterpå på lav varme.
Delte kaken i nøyaktig 8 stykker, brukte tilogmed tommestokk for å måle.

Inntok 1 kakestykke ca 0200, dubbet av og våknet i 0730 tiden, WOW.
Det her er intenst, og hvor faen er jeg er det første jeg tenker på.
Soverommet mitt ser fullstendig fremmed ut, lysbryteren morpher seg på veggen og kroppen føles helt på bærtur.
Jeg blir livredd og kjenner en sterk trang for å komme meg ut av senga, jeg er helt overbevist om at jeg ikke er hjemme.
Står endelig opp, og konkluderer med at jeg fortsatt er hjemme.
Men når jeg går forbi et helfigur speil på soverommet stopper jeg opp, hvem er det der, en merkelig skikkelse på veggen. Skikkelsen hadde ikke menneskelige trekk, begynner å freake litt ut. Legger meg under dyna igjen for å komme i sikkerhet for skikkelsen.
Synet mitt endrer seg gradvis mens jeg ligger under dyna.
Plutselig ser jeg masse kaleidoskoper både med lukkede øyne og åpne. Mønsteret forandrer seg hver gang jeg blunker, det kunne være en gullfarget tiger i senter av mønsteret, og hundrevis av små tigre i et perfekt mønster som strålte ut ifra den store tigeren.

Soverommet blir mer og mer fremmed, innser at jeg egentlig ikke eksisterer, jeg er egentlig død, har fortsatt visuals hvor det nå danser flere hundre små radioaktiv faresymbol i synsfeltet mens jeg ligger der å synes det er skummelt å være død
Nå er jeg forvandlet til en geleklump, jeg bare ligger der uten å kunne begripe at jeg er et menneske, jeg hadde ikke noen sjel lengre.
Får panikk så det holder, visualsene blir bare sterkere, og det begynner å gjøre vondt i tennene.
Veggene puster, jeg ser og hører skikkelser.
Høres ut som om noen prøver å bryte seg inn i leiligheten, så jeg går for å sjekke, men det var ingen der.
Det siste jeg husker er at jeg sendte snap til dealeren min for å forsørge meg om at det faktisk var hasj jeg hadde fått.
Våkner klokken 1800, er fullstendig utslitt, og helt kake i hodet.

Hva faen skjedde her egentlig?
Er godt kjent med hasj, men aldri opplevd noe lignende som dette.