View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God morgen!
Som antatt: Jeg ble vekket, de sa "Rustest", enkelt og greit. Jeg spurte om det var mistanke eller rutine. De sa at det var mistanke.
- "OK ja, men jeg må ikke pisse akkurat nå da, kan vi vente litt?"

- Ja, men du må sitte utenfor rommet slik at vi kan se deg.

Jajajajaja null problem, tok med meg pc-en, telefonen, snusen og colaen min og satte meg utenfor. Da oppdaget jeg at flere personer også må pisse. Vi snakket litt oss innimellom, virket som at alle var klar over at noen deala dop her inne, og at noen hadde tatt Xanor.

Resultatet av urinprøven min? Negativ, of course. Fremdeles positiv på THC, men de sender jo prøven til lab, så det ordner seg
Har uansett ikke anledning til å røyke hasj her, det er kun en røyketerrasse her, ellers fins det ingen andre steder å gjøre av seg for å røyke hasj, dersom man ikke gjør det på rommet, selvfølgelig.

Han som deala dop her inne ble skrevet ut imorges, før jeg ble vekket, og han har ingen sted å gå til. Jeg rådet ham til å kontakte NAV imorgen (via facebook), jeg fikk ham til å love å gjøre det.

Jeg spøkte litt da jeg leverte urinprøven, jeg fikk jo følge med på når de testet urinen med hurtigtest, og når de fylte opp beholderen med urin for å sende til lab. Jeg spøkte med "Å YESSSSS!!!! FLAKS, IKKE POSITIV!!!!!", de ansatte er heldigvis ikke så butthurte, så de bare lo med

Hasj er det minste jeg har sug etter, jeg har mer sug etter å skyte amfetamin, og etter igår, har jeg litt sug etter å ta Xanor. Som jeg nevnte tidligere, så har jeg ikke så mye sug etter amfetamin, 5% av 100% sug, om dere skjønner hva jeg mener. Jeg har fremdeles like lite sug. Jeg hadde ikke sug etter Xanor helt til igår. Nå har jeg 50% av 100% lyst til å ta det, tenk på effekten Xanor gir i starten! Dæven, så deilig det ville vært! Jeg skal be om å få en samtale med psykolog eller noen andre som kan hjelpe med sug, det blir nok først imorgen da

Nå er jeg fri til å gå rundt på avdelingen, blir ikke skjermet på rommet, slik de som ble tatt for å ha tatt Xanor ble. Altså, de kan jo gå ut av rommet, men da bryter de pålegget om å bli på rommet 24/7. Man får servert mat og alt på rommet om man blir skjermet.
Hvorfor skulle jeg bli skjermet uansett?

Akkurat nå er jeg i tvil om jeg skal fortelle om at jeg visste om dealingen, og at noen hadde tatt Xanor, eller om det er best for meg å holde kjeft. Jeg holder kjeft inntil videre, ettersom det er lettere å si "Ok da, jeg skal fortelle ..." i ettertid, enn å først fortelle sannheten, og så trekke det tilbake.. Litt lignende spørs først, skyt etterpå. Regner med at dere skjønner hva jeg mener

Siden jeg ikke tok noe, så er det bare å legge meg ned i senga og chille med GOD samvittighet!

Det neste jeg skal skrive blir vel ingen overraskelse.
Ikke gjør det!