View Single Post
Trådstarter
14
men føler det ikke er noen vits å anmelde dette pga alle her som har litt kunnskap om politiet så blir sånne saker henlagt fort. pga de eneste bevisene jeg har er snap brukeren og bare den lista over folk som kan motta bildene. kompisen min skrev ned situasjonen så det er egt alt jeg har. og den eneste måten de kan se hvem dette er så må de inn og søke opp snapchat brukeren for så og se hvor han/hjun befinner seg ved ip adresse. og hvis dette er noe som skjer ofte så kan det være de bruker VPN eller også tar et og et offer per vruker. da mener jeg at de lager ny bruker for hver gang de skal gjøre denne type bedrageri. Så min mening er at det ikke er vits å si ifra til politi fordi de ikke kan gjøre noe uansett. de får ikke stoppet at bildene skal bli spredt men bare å veilede meg og det har flere her gjort mer nok til å roe meg mer ned og tenke (jaja nå har jeg driti meg ut men er ikke verdens undergang) får bare prøve og eie hele situasjonen og bare drite i hva folk tenker og synes! pga mine nære venner har jeg allerede snakket med og de støtter og det gjør det litt letter med at jeg også ler litt av meg selv pga det er jo egt helt idiotisk gjort hahahaha :P