View Single Post
Trådstarter
14
jeg er egentlig også en sånn person som bare kan gi blanke og ikke bryr meg så mye om hva andre tenker og sier. men når jeg ser på den listen jeg vet han/hun har så er det mange personer jeg ikke har snakket med på flere år og ikke har veldig mye kontakt med. det kan egentlig være både positivt og negativt med tanke på at jeg ikke snakker med dem, men kanskje de tenker andre ting om meg senere. men som andre her også sier hadde det kanskje vært lurt og si ifra om at dette kan dukke opp. men alle kommer nok ikke til å se det engang. pga hvis jeg ikke tar helt feil så om man sender mld til en man ikke er venn med på facebook så går dette via messenger. og på messenger så kommer det meldingforespørsel om man ikke er venner på FB. da kan det være at mange ikke ser men at det fortsatt ligger der. har enda ikke funnet ut en måte på hva jeg skal si til disse personene så om dere her har noen innspill, kjør på! Som jeg også tenker som 2pacolypse sa, fleste unge har sendt nakenbilder til forskjellige bare ut av dem så var jeg den heldige som havnet i en lekker situasjon hehe
Sist endret av Mr.nobody; 28. april 2021 kl. 11:34.