View Single Post
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
255
Sitat av Alge Vis innlegg
Jepp, akkurat samme som med kompisen min det. Eller han var på dag 2 også hadde han tatt helga før, og helga før det igjen tror jeg. Han tok livet av seg ganske nylig, ikke veldig lenge etter hendelsen med MDMA'n. Ikke for å virke frekk og skulle spekulere rundt min kompis sin død, men jeg er ganske sikker på at overdreven MDMA bruk var med på å fucke opp psyken hans ganske så mye. Han fikk plutselig alvorlige panikkanfall osv etter hendelsen, noe som ikke var likt han. Livet hans var langt i fra problemfritt fra før av, men etter han kjøpte seg masse top notch MDMA så tok livet plutselig en brå vending virket det som.

Han hadde tho ikke MDMA i systemet da han døde, så jeg sitter egentlig her å spekulerer i hva som har skjedd, men det er ingen hjemlighet at høye MDMA doser og hyppig bruk er notorisk for å trigge angst, panikk, DP/DR, depresjon og alt mulig fandenskap. Så jeg håper du er litt klokere i dag og velger å bruke stoffet forsvarlig!

RIP kompis, du blir aldri glemt!
Vis hele sitatet...
Det veldig trist å høre, kondolerer

Bivirkninger etter en sånn episode er ordentlig skummelt og er ingen lek, vet selv at jeg hadde hatt store problemer i etterkant om det hadde hendt meg. Har slitet med å sovne ordentlig etter helgas hendelser.

Sitat av equimanthorn Vis innlegg
At han hadde tatt det flere dager i forveien kan ha vært utslagsgivende ja, samt at doseringa er ganske høy, som flere allerede har vært inne på. Det skjedde noe lignende med en kar jeg tok MDMA med en gang faktisk, selvom dosen hans var betraktelig lavere, 100-150 tror jeg, dette er noen år siden nå så husker ikke eksakt men ikke høyere enn 150. Kjente han ikke noe større men han var en kompis av en kompis og fremsto som en ganske erfaren kar hva gjaldt det meste sånn han presenterte seg før vi begynte å trippe, så overraskelsen var stor da det begynte å kicke inn. Først ble han bare mer og mer ekstatisk for så å bikke helt over. trodde det var kamera i taket, at alle vi andre var med på et komplott mot han, hadde blanda ut MDMA'en med noe bøff osv. Livredd for en subpack vi brukte var han også, en subwoofer man kan ta på ryggen som en ryggsekk for de som ikke vet hva det er. Jeg og de andre stakk til et annet rom mens kompisen hans roet han ned, men det satt en støkk i oss alle. Aller mest i han tror jeg, siden resten av helga (han var på besøk der jeg studerte på den tiden bare), sa han knapt et kløyva ord til oss andre så tror han følte veldig på det selv også.

Uansett forstår jeg hvor creepy dette må føles for deg, men antagelig vil det ikke skje deg. Derimot tror jeg fortsatt det er lurt å gjøre som du allerede har vært inne på å senke doseringa litt.
Vis hele sitatet...
Kommer nok ikke til å ta noe høye doser, om jeg tar det igjen. Man blir veldig mentalt satt ut av en slik episode.

Personlig hadde jeg aldri tatt ett slik dop med folk jeg ikke er veldig komfortable med, fordi jeg vet det kan stresse meg ut på en måte. MDMA kan være fantastisk, men er virkelig ikke leketøy
Sist endret av Emilher1; 8. januar 2020 kl. 07:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.