View Single Post
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
255
Sitat av Alge Vis innlegg
Det skjedde med en kompis, mye av det samme. Krampetrekninger og snakka bare delirisk vas hele kvelden helt til han til slutt landa. Minner meg veldig om det du beskriver her, kompisen din virka kanskje litt mer psykotisk på en annen måte enn kompisen min, idk... Det er dog veldig vanlig å få kraftige halliser på høye doser MDMA, og de dosene dere har tatt er alt alt for høye. Når så høye doser er inntatt og så sterke halliser begynner å sette inn særlig på slutten av en tripp så er det heller ikke uvanlig at det kan bikke over i en liten psykose, det har skjedd med folk jeg kjenner ihvertfall og man kan lese mye om det på nett.

Dere starter sterkt her, særlig om det har vært god MDMA, 250mg er det jeg prøver å holde meg til igjennom hele kvelden. Glemte neste å si, men det min kompis og "Albert" hadde til felles er at begge hadde tatt doser som er helt overkill
Vis hele sitatet...
Har lest litt om det samme. Har vært satt ut i flere dager, og føler meg ikke gira på å begi meg utpå en tur til med det første. Glemte også nevne noe veldig viktig, og det er at Albert hadde tatt molly flere dager på rad før dette også, som vi konkluderte med var en av grunnene til reaksjonen. Personlig var det lærerikt for meg, skal aldri ta så høy dose igjen. Koser meg minst like mye på 150mg, bare slipper se ut som en absolutt tweaker og føle meg veldig sliten etterpå.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
for mye av det gode kan bli vondt.. Realistiske halliser kan forekomme ved høye doser mdma, vennen din fikk av det kjipe slaget.

Eye twitching og kramper er ikke uvanlig ved høye doser.. kaanskje litt uklokt å redose med slike symptomer.. ^_^

anbefaler tyggis eller frukt for å ha noe bedre å tygge på en tunga di også kan det hjelpe med magnesium for å roe ned kjeven visstnok
Vis hele sitatet...
Veldig uklokt var det også visstnok haha. Visste at han var nok påvirket fra før, så prøvde si til han at han ikke skulle gjøre det. Men vanskelig å tvinge noen til å ikke gjøre det de vil på molly
Sist endret av Emilher1; 7. januar 2020 kl. 23:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.