View Single Post
Sitat av herfus Vis innlegg
Hvor vanlig er det for folk å se "ordentlige" visuals? Altså ting som ikke er der.

Jeg har prøvd to ganger og har bare merket distortions, som feks:
* Det jeg ser på "bølger". Det kan se ut som (f.eks.) skogen "puster" med deler av bakken som går opp og ned sakte.
* Jeg, og andre mennesker, ser mer "organiske" ut. Føles ut som man kan se porene eller veldig detaljert/klart, gir samme type uncanny følelse som når du ser et ekstremt nærbilde av hud.
* Et slags passivt distortion-lag som er der gjennom nesten hele opplevelsen, veldig lett å legge merke til når man leser tekst (bokstavene flytter seg fram og tilbake som om de flyter på noe).

jeg har med andre ord aldri sett noe som ikke har vært der, jeg har aldri sett et objekt som ikke finnes der. Jeg har sett objekter endre fasong sånn halveis (distortion-messig), men aldri noe som skapes fra ingenting.

doserer jeg for lite? jeg tok 1 + 1/4 avatar tab (1 = 180µg). mentalt vil jeg si at det var veldig kraftig, jeg opplevde hva jeg tror er (utifra det jeg har lest på wiki) ego death. blir også veldig lett fascinert av ting og utrolig stein/fjern. effektene har vært veldig kraftige og umulig å ignorere hver gang, men jeg har som sagt aldri opplevd "visuals". Burde jeg trappe opp? 2 lapper? altså 360µg?
Vis hele sitatet...
Dette er vanlig. LSD visuals er først og fremst at ting rundt deg blir forandret og oppfattet på en annen måte. Er ikke vanlig å se ting som ikke er der. Ved store doser kan derimot det rundt deg forandres såpass mye at det nesten blir ugjenkjennelig.