View Single Post
Sitat av dazezone Vis innlegg
Så lenge du spiser et noenlunde variert kosthold er det ikke vits i å ta masse forskjellige kosttilskudd for helsen sin skyld. Det er bevist flere ganger at det ofte har svært lite innvirkning på helsen i det hele tatt. Spesielt ikke bestill noe sketchy greier fra en vag internett-side. Har du f.eks dratt til legen og sjekket verdiene dine på forskjellige vitaminer osv.? Du sier du vil fungere optimalt, men er det noe ved helsen din osv som faktisk gjør at du ikke føler deg optimal eller?
Hvis det er noe vi nordmenn f.eks faktisk trenger av kosttilskudd fordi det er vanskelig å få alt man trenger gjennom dietten så er det jo D-vitamin (spesielt nå i vinter-halvåret med lite sol).
Vis hele sitatet...
Har en kriblende elektrisk følelse som strømmer igjennom kroppen min, har også en skulderskade og vet ikke om det kan være i forbindelse med den, men hver gang etter inntak av mat blir følelsen mer intens og alt jeg føler når jeg f.eks gnisser bena inntil hverandre eller stryker hendene over ansikter er en ekkel bisarre følelse som erstatter den vanlige følelsen. Akkuratt nå er det så ille at jeg sliter med å føle forskjellen på gjenstander som jeg har i lommene mine b.la, og jeg frykter det blir ennå værre. Tenkte ihvertfall å prøve kosttilskudd for å tilføre jevnlig optimalt daglig behov av vitaminer og mineraler. Kanskje det kan hjelpe noe, skader ihvertfall ikke å prøve.

Noen som bruker spirulina? Har en kompis som tar det og mener han får merkbar bedre konsentrasjonsevne av det.
Sist endret av annern55; 26. oktober 2018 kl. 00:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.