View Single Post
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
367
Jeg tror også det er forskjell på et rop om hjelp og et rop om penger. Jeg vet såklart ikke din situasjon. Men her i tråden er det nevnt masse gode tips for å få seg MAT og jeg føler faktisk at det er såppas viktige behov et livsopphold skal brukes på. Er det mat du er ute etter så burde du jo bare drite å søke om livsopphold da det er tydelig at du ikke trenger det da du faktisk har brukt 1000 kr hver dag i gjennomsnitt hver dag siden du fikk betaling.. hvis du trenger NØDHJELP å er sulten. Så skal jeg love deg at vi er mange som vil hjelpe deg og det ville også nav ha gjort. Men vi lever faktisk i Norge. Et land som det er umulig å sulte i hvis man ikke er for kresen... Så helt ærlig er du sulten og trenger nødhjelp så følg tipsene i denne tråden. Er du blakk og bare er hypp på penger så synes jeg du skal revurdere det. For det er faktisk folk som kanskje ikke får mat hvis du skal presse deg inn i noe du ikke har behov for.

Ok debatt i stedet for kritikk. Du har helt rett. Ok.

21 000 kr utbetalt den 20 juni og idag er det den 11 juli. Mine første tanker er at en normal arbeidstager kan tjene mindre og ville selvsagt ikke fått penger om han da feks. Hadde kjøpt en Atv med en hel lønning. Så jeg synes faktisk ikke beløpet man sitter igjen med etter innkjøp har så mye å si. Man må heller se på hvor mye man har fått utbetalt også se på evne til å klare seg fra de pengene. Hva synes du o det @myoxo
Sist endret av Absurd; 11. juli 2019 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.