View Single Post
Å ha en person i huset du ikke har all verdens til overs for er kanskje ikke det lureste du kan gjøre akkurat nå, situasjonen din tatt i betraktning. Jeg vet av egen erfaring at slike irritasjonsmoment fort kan ende opp som en trigger. Det virker dog som du takler situasjonen bra - enn så lenge. Men plutselig får du nok, og da er veien til medisinskapet kort*. Jeg antar at kjæresten din støtter deg 100% i prossessen du går gjennom for tiden og hvis du forklarer problemstillingen til h*n både håper og tror jeg at hun forstår greien, og acts accordingly. Selv om du takler situasjonen vil det være for seint når begeret renner over og du ikke takler svogeren din lengre. Snoking og denslags er åpenbart langt over streken i alle tilfeller, så her gjelder det å være i forkant av det som i manges (ihvertfall mitt) tilfeller er uungåelig.

Off topic: alle innleggene du skriver her på freak er inneholder voldsomt mye skrivefeil og har en elendig oppbygning. Dette gjelder altså alle tråder du deltar i, og ikke bare denne. Problemet med skrivefeilene dine er ikke grammatiske. Den består av slurv og feilplassering av tegn, og det er derfor veldig enkelt for deg å gjøre det riktig. Jeg oppfordrer deg til å lese korrektur før du poster innleggene dine, slik at det blir både lettere og langt mer behagelig for oss mottakere å lese postene dine. Dette er bare et vennlig råd (men dog med forankring i forumets regler...)