View Single Post
Tok tattow i sommer, motivet var en Phoenix men den jeg ville ha detaljer med fra ørn på den, selve tatoveringen er plassert på brystet, halen strekker seg ned mot ribbebeina og noen fjær går rundt nippelen. Motivet var i hovedsak svart, men jeg ønsket å gjøre den litt mer aggresiv, så jeg fikk addet på litt røde og svarte oldstyle flammer, tatoveringen kostet ca 3000.-Det symbolske i denne tatoveringen for meg er at ørnen skal gi meg motivasjon og phoenix aldrig gi opp håpet + mye mer.
Denne ble tatt på lets buzz i bergen. Er veldig fornøyd med den, utrolig dyktige tatovører der, hadde ikke forundret meg om eieren av studioet er en av de beste i skandinavia (Thomas). Tatovering gjør klart vondt, hvor vondt det er for hver person, kommer an på hvilke smerteterskel de har, jeg vil si at det gjorde vondt på selve brystet hvor jeg har ganske stram hud, og ettersom han tatoverte ned mot ribbebeina gjorde det mer vondt, faktis jævli vondt. Men klarte uansett å holde ut tatoveringen uten å klage eller bevege meg, så resultatet ble som sagt tideligere, veldig bra. Når det gjelder etterbehandlig av tatovering: Det aller dummeste du kan finne på er å trykke fuktighetskrem på huden, dette gjør bare at tatoveringen vil ta langt lengre tid for å heale, noe som medfører større risiko til infeksjon. Det jeg fikk vite når jeg tatoverte meg første gang, var veldig enkelt: Før du legger deg eller står opp, ta plasten av tatoveringen og dusj med lunket vann, vask med nøytral såpe og tørk med en myk håndklut. IKKE plukk på skorpen, la den falle naturlig av, og IKKE ta fuktighetskrem på før iallefall den første uken.

Jeg tror jeg er blitt tatt av tatoverings basillen, jeg har alltid likt tatoveringer, sendte inn mail til eieren av Lets buss å hørte om jeg kunne få tatovere meg i en alder av 15 år :S Ville da ha en drage, siden jeg likte det så godt. No skal jeg tatovere en Koi på meg mellom jul og nyttår, skal ha den på det stedet som er jævligst, på ribbebeina, så dette blir kjekt. Senere skal jeg også ha drage.

En ting som er sikkert, alle tatoveringene som skal komme på min kropp, skal ha en symbolsk betydning for meg, kommer aldrig til å ta en tatovering, bare pga den er kul. Må være en kombinasjon av kulhet og mening.

Forøvrig, trådstarter, hvorfor har du kopiert den samme tatto posten som er på Hardware.no? Du kunne skrevet litt av, copycat
Sist endret av Spelly; 16. november 2008 kl. 00:51.