View Single Post
Hei, Freaks!

Jeg bestilte en bok via Ark.no, og de bruker PostNord som leverandør.
Klokken 10.00 fikk jeg melding om at pakken sto utenfor døren min, så jeg gikk naturligvis ut for å sjekke med en gang. Ingen pakke i sikte.

Ikke utenfor inngangsdøren til leiligheten, ikke utenfor døren i enheten (altså inngangspartiet til flere leiligheter, ikke utenfor porten til alle leilighetene (mot veien utenfor) og ikke i postkassen.

Jeg snakked med brukserstøtten over chat og fikk følgende beskjed per e-post:
"Har fått svar nå fra vår underleverandør, de sier at pakken ble levert foran døren til H0101
For videre saksgang ta kontakt med avsender."

I chatten kom det også fram at pakken sannsynligvis ble levert rundt kl. 3 og 4 i natt av underleverandør. Dette er jo helt idiotisk. Jeg jobber hjemmefra, men hvis det går 6 til 7 timer før jeg i det hele tatt får melding, er jo det helt på trynet.

Så vidt jeg har skjønt det, er H0101 en matrikkelreferanse, j.f. https://www.kartverket.no/eiendom/ad...Oslo-og-Barum/ (bor i Oslo)

Personen som leverte har sannsynligvis satt pakken utenfor fellesdøren til meg og leilighetene over meg, men ifølge koblingen ovenfor er jo dette feil? I verste fall feil, i beste fall en elending leveringspraksis.

Hvem er ansvarlig?
Kan jeg få tilsendt ny bok fra Ark?

Dette er jo helt på trynet!
Sist endret av kummi90; 7. desember 2017 kl. 17:02.