View Single Post
Er du i overkanten intelligent kanskje? For de menneskene kan ofte føle seg veldig misforståtte og ensomme med mindre de finner et stimulerende miljø med flere likesinnede.

Eller kanskje det er nærhet du savner, som i det å ha en kjæreste? Da tenker jeg kanskje løsningen er litt åpenbar, om du føler deg klar for det.

Det er veldig trist å høre hvordan du har det hvert fall, og jeg skulle ønske jeg hadde noen gode råd. Noe av det jeg har lagt merke til selv da, er at det meste blir bedre med tiden. I tenårene og mye av 20-årene så var livet mitt fylt med mye usikkerhet og sikkert hormoner også, men etter at jeg passerte 30 så virker det som om veldig mye falt mer på plass. Dette har jeg fått høre fra mange andre også, så det er ikke bare jeg som har fått dette inntrykket.

En annen ting; hvis du velger rusmidler, så kan du bortimot glemme å få hjelp fra helsevesenet. Der er det restriksjoner som hindrer de i å behandle rusavhengige, så om du allerede føler deg ensom kan du raskt ende opp med å føle deg enda mer alene.