View Single Post
Hei. Etter en god del snoking på forumet er dette mitt første innlegg.
Så dere får bare si ifra om jeg bryter noen regler eller etikette.

Jeg fikk nylig sjansen til å prøve psilocybin i form av psilocybe cubensis. Endelig.
Det var alt jeg forventet meg og litt mer. Nedturer, oppturer, se verden på en ny måte etc.. Helt fantastisk opplevelse.

Problemet mitt er at dette skjedde hos en veldig god venn et sted langt unna. Som jeg dessverre ikke får sett spesielt ofte. Normalt lever jeg et ganske standard A4-liv, med en haug voksenforpliktelser. Jeg er ikke vanligvis rundt folk det er naturlig å snakke om andre rusmidler enn alkohol med.

Rusmidler er generelt ganske tabu i Norge. Selv bruker jeg MDMA kanskje 1-2 ganger i året og har lyst til å prøve sopp eller LSD igjen, men ikke ofte. Men mange vil allikevel stemple med som narkoman, eller si at jeg har et rusproblem om jeg hadde vært åpen om det.

Så spørsmålet mitt er: Hvor finner man likesinnede på dette området i Norge (Oslo)? Da tenker jeg hovedsaklig på psykedeliske og empatiske drugs som MDMA, LSD, psilocybin, DMT, etc. Er det noen subkultur eller steder man er mer sannsynlig å finne folk som er åpne for dette enn andre?