View Single Post
Trådstarter
157
Sitat av meitemark Vis innlegg
Oh hell yeah. Sånn egentlig så er helt vi enig. Jeg brukte dette til noe annet en det trådstarter ønsker. Men nå ble jeg jaget inn på dette av et familiemedlem, og hun fulgte terapeuten sine råd om hva man skulle spise, og for henne gikk det ned i kilo og strammere hud og mye annet. Jeg er derimot alt for gla i sjokolade og har rar døgn- og middagsrytme, så for min del var det snakk om smertelindring.

Det begynte som fettfjerning (og jeg hadde nada tro på slikt vissvass), men når jeg fant hva det kunne gjøre med stive muskler og at det var nye billigere enn kiropraktor så var jeg frelst.

Poenget mitt er at dette IKKE er bullshit. Det virker, men det koster penger og man MÅ gjøre det terapeuten (personlig trener) sier, ellers funker det ikke. Jeg gjorde det ikke, så jeg fikk bare litt ekstra magemuskler og veier sikkert det samme fortsatt.

Man kunne sikkert gått på et treningsstudio og betalt det samme eller mer og få et tilsvarende resultat, men ikke alle har så veldig lyst til å vise frem kroppen sin på et slikt sted.
Vis hele sitatet...
Men kan dette apparatet gi magemuskler, selv når man har endel fett rundt magen? Hvordan klarer den det?