View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er snakk om en splitt 16.november.. Hva kan dette føre til ?
Vis hele sitatet...
Sist gang det var splitt, i starten av august. Så falt bitcoin kursen 6.8% mot amerikansk dollar, men steg rimelig fort opp igjen. Mot norske kronen og localbitcoins børsen så ser dataen for tidsrommet slik ut:



Jeg tror vi kan se noe lignende igjen i november, muligens større fall. Men kursen kommer nok til å stige fort opp igjen. Der i mot så kan vi se på kursen til Bitcoin Cash, som ikke har hatt spesielt mye verdi økning siden splitten, den nådde en topp på 914.45 USD 19. august, par uker etter splitten. Etter det så har den falt i lengere tid, og vært helt nede på 310 USD den 17 oktober, og for øyeblikket ligger den på 640 USD.

Dette vil jo indikere at selv om bitcoins miljøet var ganske splittet i slutten av juli og starten av august, så har de fleste hold seg til den orginale bitcoin etter splitten og de færreste har valg å gå over til Bitcoin Cash. Dette er nok noe vi kommer til å se i november også. Selv om utviklere, minere og en minoritet av brukeran diskutere SegWit2x så tastaturet går varmt, så er det fortsatt markede som bestemmer og majoritet av brukeran.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virker som om folk selger mye nå.. er toppen nådd ?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvilken børs du handler på eller hvem du betegner som «folk», men på localbitcoins.com børsen så har det blitt kjøpt mer bitcoins enn det har blitt solgt de siste dagene.



Sitat av nattpatrujen Vis innlegg
Ingen ting ville overrasket meg mer enn om BTC når sin topp i 2017. Hvis så skjer vet jeg nesten ikke om jeg tørr forvalte private midler lenger.
Vis hele sitatet...
Det er veldig lite som tyder på at Bitcoin har nådd sin topp i 2017, tvert i mot så tror jeg vi bare har sett toppen av isfjellet. Og det er slettes ikke utenkelig at bitcoins passerer 100k grensa i første kvartal av 2018. jeg tror at vi kommer til å se en eksponentiell vekst i de kommende årene.