View Single Post
Reinert med beine !
griped's Avatar
Trådstarter
819
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
En slik slange føres gjerne inn for en lengre periode. Du planlegger å føre den inn og dra den ut stadig vekk. Det vil jo øke sannsynligheten for at komplikasjoner oppstår betraktelig. Det er når man fører inn og drar ut at ting kan gå galt. Når den først er der så er den jo bare der. I tillegg har du komplikasjoner som kan oppstå når man gjør dette over tid. Men jeg skal ikke kjase noe mer om det. Det ser ut som du mener å ha god peiling på dette. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Det er en komplikasjon jeg har tenkt på. Det er derfor valget av riktig slange er så viktig, slik at den ikke kan lage rifter etc. Og om skulle bli et problem, så skrinlegger jeg hele greia. Den ideelle slangen er som sagt som en meter lang kondom, men bare 10mm tykk, slik at den er lett og svelge, og kun eser opp når det går mat igjennom den. Kan skje lurt å ha litt matolje på den og. Men da begynner det jo å bli mye bry om en skal smøre inn slange for hver gang.

Sitat av PurFaen Vis innlegg
Har du vurdert steroider? du har relativt milde preparater som boldenone og masteron, som øker matlyst drastisk, uten for mange bivirkninger.
Er for øyeblikket clean, men kjørte boldenone,test enenthate,tren hexa, hgh frag,cjc og ghrp 6 for en stund tilbake, og matlysten var off the hooks, våknet svett på natten og måtte trykke i meg kylling og brokkoli bare for å få sove igjen..
Var ikke ment som en bulke kur, men endte opp med 5 kilo mer etter kuren.
Må si at hvis du gjennomfører dette, selv om det er en dum idè, legg gjerne ut en logg om det, er ganske spennede
Vis hele sitatet...
Har igrunn ikke planlagt å bruke hormoner nei. Syntes det er skumlere å leke med det enn det jeg planlegger, Det jeg planlegger kan i værste fall forårsake en sår hals, oppkast, hoste (hvis det kommer mat i feil åpning), hvis noe av disse tingene ved hyppighet skulle skje ja så skrinlegger jeg alt, evt går tilbake i tenkeboksen.

Jeg oppdaterer her i posten etterhvert åssen det går