View Single Post
Sitat av griped Vis innlegg
Takk for gode innspill, nå sitter jeg og venter på dagens grandis skal gjøre seg ferdig i ovnen. Begynner å bli ganske lei den der standard grandisen.

Jeg vet det er fullt mulig for meg å få spist nok og riktig hvis jeg legger mye nok ressurser i det. Men jeg vil prøve å bruke minst mulig ressurser, både på trening og spising, og likevel nå veldig gode resultater.

Jeg har funnet ut at trening 3 ganger i uken, full kropp hver gang, kun baseøvelser er det som funker best på kortes mulig tid. Prøver og holde treningen til rundt en halv time.

Det er spisingen som er mest tiltak. Så hvis jeg noen få ganger i året kan koke opp en 20KG sekk meg grovris, steke og mose 10kg kylling/fisk, tilsette tomater, avacado, spinat, gulerøtter, brokkoli eller brennesler for den sak skyld i min 100L gryte. Mose alt sammen til en grøt med mørtelblanderen min. Kan gjerne ha i litt tran og sana sol + div andre vitaminer/mineraler. Dette kan man jo regne ut 100% hva som er optimalt. For deretter å posjonere ut i plastposer på størrelse med en patron.

Dere skjønner det er så mye andre ting jeg prioriterer i hverdagen at jeg har ikke lyst til å legge så mye ressurser i denne spisingen. Ikke bare pga trening men generelt også. Ville jo vært utrolig praktisk om det virket!
Vis hele sitatet...
Å bygge en sterk og stor kropp krever lang tid med jevnlig trening og spise godt over en lang tidsperiode.

Denne mage-ideen din kan du bare legge fra deg med en gang. Det er ingen som kommer til å gjøre det med kroppen din for at du ønsker litt ekstra mat for å se bra ut.

Halvtime trening 3 ganger i uke er veldig lite hvis du har et stort ønske om å legge på deg muskler. Det er ikke lett å bygge kropp... Det krever fullt fokus på det, og du må ofte prioritere bort andre ting.

Å spise seg opp er langt vanskeligere enn å slanke seg, og du ser jo hvordan folk sliter med det.
Det å få i seg nok næring gjennom dagen blir en liten "jobb" som du må tilrettelegg for.
Sist endret av trikker95; 8. desember 2016 kl. 15:26.