View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svarte hvor inni helvette satans gode og vonde ord utafor himmelen hvor inn i HELVETTES vond din fremgangsmåte var ��
Staser litt som regel, men gikk all inn og staset opp. God blanding, litt lunken så den ikke skulle koagulere så fort. Arm 1: hit stort blodsvar, begynner å sette - akutt blå klump hever seg, avbryter, Max 0,3 total væske innført, jaja, masse salve, prøver andre, samme skjer. Armene går bare ikke her, dette har vært hver gang, altså, verken jeg eller andre har hatt gode hit på armer. Dog skal det nevnes at jeg har 13 år med selvskadingsarr hele veien begge armer. Man ser kun så vidt ei åre og arrvev er tykt og blokker kanyler på vei inn. Kirurg har ikke ønsket å prøve der en gang(stort sett bare kirurg som treffer på meg - igjen 13 år selvskading + 5 år med spiseforstyrrelser - ja utgangspunktet mitt var strålende, men amfen redda livet mitt).

Uansett, gikk tilbake til føttene mine, første inn, miss, sløv nål, gir den et forsøk til, men den er for sløv nå.
Bytter. God stas, direkte treff, nesten i overkant blodsvar. Slipper opp på stasen og skyter rolig. Halvveis, stans. Tenker over det du skrev. Mekker ei ny og samme prosedyre, 1 miss - treff og heftig svar. Skyter kjapt og nesten helt inne kommer den mest intense smerten ever. Trekker ut og legger press. Noe blått. Men var treff i åra med sikkerhet for å si det sånn. Men helvette. Svir enda 20 min etterpå. Nei, må prøve å gå tilbake til dropp nå ser jeg. I alle fall til noen med erfaring kan vise, synd nåla er så god. Det ekstra kicket og rushet er jo spesielt