View Single Post
Du er jente? Liten? Høres ut som sånn det var å skyte på damer.

Men en ting, uansett hva du er, kutt ut den jævla fitten som skyter jomfrusmeller med heroin på folk. Det er så jævlig fucket. Skulle vært straffbart. Fengsel.

Uansett; den lange nedover underarmen på oppsiden er ofte brukt av sånne som deg. Den som ligger langs beinet. Mye stas og så har du hele jævla motorveien å boltre deg på. Så gjør du det til en greie å gå med litt sånn håndgreier over.

Selvfølgelig må det nevnes at du ødelegger livet ditt og burde slutte; enten nå eller om et par tiår. Men din tid er snart ute etter hva jeg leser her.

H

Faen. Må nesten svare deg ordentlig

Greien er at det ikke bare handler om å «få svar». Det er ikke et jævla trafikklys.

Grunnen til at du får disse merkene er nok at blodårene dine kollapser.

Jeg tør vedde på at det du ofte gjør er å bomme mange ganger og så sitte og grave med en stadig sløvere nål. Til slutt så er du så lei og smellekåt at du bare trekker driten inn til tross for at du kjenner det svir og ser klumpen vokser.

Du er gjerne vandt til at det skal svi litt? Vet ikke helt om det er treff eller ikke?

Det skal ikke svi. Ikke i det hele tatt. I starten satt jeg og lurte på om jeg hadde bommet eller ikke, fordi ingen sa hvor jævlig lett det var å vite. For meg var det helt sjokk å først oppleve et rent treff, når ikke noe av det som skal inn i åren ender under huden.


Siden du sitter så lenge at blodet koagulerer så er du vandt til å måtte presse hardt. Noe som videre gjør at du ikke kan kjenne like lett om du har et fint treff på motstanden i stemplet. Det skal ikke være tungt å presse inn.

Mens jeg skriver dette så slår det meg at du gjerne ikke gjør det selv enda, har ikke lest mer enn første delen. Kom til der du snakket om at heroin «ikke var noe for deg», så innså jeg at denne historien har jeg hørt før. Bare vit at det der er noe du ikke bør overlate til folk som ikke vil deg vel. Og ikke prøv å tenke noe annet. Personen som viser deg veien her ønsker deg virkelig ikke vel. Som en jeg engang kjente en gang sa; «av dyrene er bare mennesker som først er snill mot et bytte de skal fortære».

Håper om ikke annet at du lærer deg å ikke kaste vekk friskmeldingene dine på kroniske byller i armene. På noen ferskinger er hele Armen blå av alvorlige blodutredelser.

Lær deg å gjøre det selv og lær deg å gjøre det riktig. Ett stikk, blodsvaret er synlig før du engang aspirerer og så gir du gass - en kvart meter i sekundet feks. Tregere med heroin så klart. Du må jo merke om du dør.

Øv deg med vann sterilt vann. Bruk skikkelig stas og gjør det til det blir riktig. Vann gir ikke de byllene og infeksjonene, men du vil se om du finner en blodåre som takler det og du vil se om du bommer.

Om ingen året funker får du lære deg å bruke lysken først som sist. Lykke til - det trenger du :-)
Sist endret av Tøffetom; 15. september 2020 kl. 02:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.